fredag den 2. marts 2012

Hm .. Hm .. Ja!

Ja, jeg samler på neglelak og det har jeg gjort, så længe jeg kan huske, helt fra da jeg var en lille pige. Jeg elsker at bruge timevis på at ligge en flot neglelak, men her for nogen måneder siden begyndte jeg også på at designe dem. Jeg har derfor lavet en side her på min blog, hvor jeg vil ligge billeder op af mine negle og evt. Videoer om hvordan jeg laver dem, så i kan få idéer og inspiration. Btw. Rigtig lækkert vejr i dag, man kan rigtig mærke at varmen er ved at komme tilbage, hold da op, hvor jeg glæder mig til at det bliver sommer igen, så man kan sidde udenfor og bruge timer på stranden! Fortsat god weekend :-).

1 kommentar:

  1. Hej Michelle!

    Jeg er rigtig glad for at du følger min blog, og fordi jeg synes din ser meget flot ud også(!) vil jeg gerne "følge tilbage" hæhæ :))

    Knus
    / sofiebruushansen.blogspot.com

    SvarSlet